Discuss Ladies x LA ROCHE-POSAY 敏感肌防曬。彩妝工作坊活動分享

自從幾個月前敏感發作,朋友介紹用LA ROCHE POSAY,一試就愛上左呢個品牌。
日前同朋友一齊參加 Discuss Ladies x LA ROCHE-POSAY 敏感肌防曬。彩妝工作坊
LRPXD.01
仲有機會見到星級make up artist Gary (千億新抱的御用化妝師) & 人氣youtuber Alice!
當日活動非常充實好玩!!!  令我加深對防曬的概念和更認識 LRP~
LRPXD.02
除左擺滿各式各樣的LRP產品,主辦單位也準備了好多甜點和飲品比大家,好貼心阿!
LRPXD.03
活動分為 3 個部分,首先由LRP 代表 Pieann 介紹品牌歷史和分享敏感肌夏日的護膚和防曬心得。
相信好多人都知道 LRP 係敏感肌的好朋友,全球眾多皮膚科醫生都一致推薦的
LRPXD.04
LRP 的所有產品均含有礦物元素 Selenium 硒呢個成份, 在法國天然泉水當中提煉而成,
對於抗敏和舒緩敏感泛紅有好好的功效
LRPXD.05
每日防曬除了防曬黑之外,更重要是保護肌膚細胞, 預防色斑、日光老化! 因為曬得多,皮膚好容易老化出皺紋!
尤其是要防UVA阿, 因為它會傷及真皮層,
- 加速肌膚氧化作用,以致有色素問題
- 破壞肌膚結構,導致毛孔粗大和皮膚鬆弛
- 肌膚防禦力下降,更容易敏感
平時買防曬要留意SPF / PA 指數, SPF 是指對UVB 的防禦能力, PA就是指對 UVA 的防禦能力,
度數越高, 防禦力越高啦, 記得應環境做出適當選擇~
歐洲常用的UVA防護力指數PPD比日本常用的PA級數,能更清楚表示防曬產品對UVA的真正防護力。
以La Roche-Posay Uvidea XL BB cream每日高效BB霜為例,它的防禦指數達到PPD 34,
即比起日本最高標準嘅PA++++ 級數足足高出2倍!
LRPXD.06
 LRP UVIDEA XL 防曬系列除了高效對抗紫外線之外, 仲添加抗環境污染。
抗污染指的空氣中的懸浮粒子,不用留意天氣報告都知道香港人多車多,空氣肯定唔好得去邊,
這也是我們皮膚經常性容易敏感的原因.....這些污染微粒比頭髮細小28倍之多, 會滯留肌膚表面, 刺激及傷害肌膚,皮膚屏障受損, 導致敏感~
實驗證明LRP UVIDEA XL 防曬系列有效隔離 PM 2.5 污染微粒。
原來紫外線加上空氣污染,每天可以對肌膚造成7倍傷害!你說怎能不防曬?防曬之餘,還要抗污染才是上策!
LRPXD.13
為了讓大家親證不同產品的防曬功效,Pieann即場用紫外光儀器及UV試紙比較 3 款同樣標明是SPF50 PA++++的防曬產品。
結果顯示,LA ROCHE-POSAY的水凝防曬隔離液比另外兩款已達日本PA++++的產品,防禦效果更高! 保護更周全!
LRPXD.07
PART 2 由營養師 Nelson 分享透過飲食方面著手打造健康粉嫩肌~ 分享ACE 護膚食療, 由內而外達至最佳美白抗氧化效果。
維他命A 幫助肌膚細胞生長
維他命C 有效抗氧化
維他命E減少黑色素沉澱和抗自由基
LRPXD.08 
最後part 3 就有Gary 同 Alice 教授和示範今夏最流行的「水亮蜜桃妝」
整個活動我最中意呢一PART , 平常要睇GARY 化妝要比錢入化妝學校,今次免費見到本尊,當然要落足眼力學野~
噴上礦泉水幫皮膚補水後, 就可以用LA ROCHE-POSAY BB Cream 化底妝,有齊遮瑕同防曬功能,就免卻一般底妝層層疊疊的負擔感。
一次用量不需要太多,慢慢印開重點使用更可當遮瑕膏,遮蓋黑眼圈和暗瘡泛紅的瑕疵~ 保持底妝清爽得來, 唔會焗住皮膚,學到野~記起來!
LRPXD.09
LA ROCHE-POSAY BB Cream 質地比起其他防曬更加透薄, 搽上去不覺得黏笠,
估唔到遮瑕度原來都幾好, 毛孔和鼻旁的泛紅都遮到7/8成, 好有驚喜!
有3個顏色,一次潤色和高效對抗紫外線傷害, 夏日必備!
LRPXD.11
最後Gary 幫Alice 撲上少少定妝粉和加薄薄一層蜜桃色胭脂,就完成今夏最流行的「水亮蜜桃妝」
簡單得來又快捷塑造好氣色~
LRPXD.10 LRPXD.12
多謝 Discuss Ladies  & LA ROCHE-POSAY, 活動讓我有機會試左好多LRP 產品, 知道更多敏感肌護理及防曬貼士,
仲跟Gary 學了不少化妝護膚心得, 期待日後Discuss Ladies舉辦更多同類型活動, hehe

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
blopspot  elle blog  she blog ● itrial theztyle
qooza u beauty  beautyexchange  beautylife

www.facebook.com/nbuttonhk
Contact : nbuttonhk@gmail.com

Comment with Facebook

技術提供:Blogger.